8 Kasım 2013 Cuma

diyet hikayemde gelinen nokta....


herkese merhabalar. diyetim ile ilgili yeni gelişmeler oldukça paylaşacağımı söylemiştim. temmuz ayının başında hayata tekrardan merhaba demek için başlangıç yapmam gerekiyordu ve ben bu başlangıcı ilk önce aldığım kilolarımı geri vermekle başlamak istedim.

temmuz ayında DR. CANER KÜÇÜKER ile tanıştım ve hayatımda gördüğüm en fit diyet uzmanıydı. (kesinlikle ankarada yaşıyorsanız kilolarınız varsa öneriyorum) diyete 74 kg olarak başladım. her şey güzel gidiyordu harika kilo veriyordum ve artık aynalarla barışmıştım , hayata farklı gözle bakıyordum.  ve şuan 65.4 olarak geliyorum. yaklaşık 5 ayda 8.6 gr verdim. son randevum 15 gün sonra ve hedefimiz 63.9 olmak. bunun için aşırı çaba göstereceğim. lütfen pes etmeyin ve kilolarınız özgüveninizde sorun oluyorsa bir uzmana gidin ve hayata merhaba deyin.https://www.facebook.com/pages/Eti-Estetik/103690943145083?fref=ts


1 yorum: